Buna ziua! Suntem intr-un proces de actualizare a platformei si facem ceva teste. Daca ati promovat cursul, nu este nicio problema ca apar ceva erori la vizualizare.
Bună ziua! Vă rog să remediați problema următaoare: când am terminat cele 3 cursuri, la finalul lunii octombrie toate erau promovate cu cel putin 85%, acum am alte procente mult mai mici. Au fost cursuri la care am participat cu drag, din care am învățat foarte multe și, sincer mi-aș dori să se remedieze problema. nu mai am timpul fizic necesar să le reiau de la capăt. Mulțumesc!
buna ziua! este o afisare eronata, dar nu afecteaza cu nimic, dumneavoastra deja ati terminat cursul si nu mai e nevoie sa depindeti de afisajul din platforma.
Bună ziua!
Am atașat portofoliul de 2 ori, nu am primit confirmare, am trimis și pe whatsapp. nu am primit.
iar la cursuri imi apare ca nu le am parcurs….desi mi a mai apărut prima dată si le am reluat , acum din nou.
Dragi participanți la modulul de nutriție sănătoasă a preșcolarului, Vă invităm să studiați cu atenție materialele din cadrul fiecărui modul și să parcurgeți, de...
Dragi participanți la modulul “Abordări practice privind alimentația sănătoasă a preșcolarilor”, Vă invităm să studiați cu atenție materialele de curs și să parcurgeți exercițiile...
Dragi participanți la modulul “Analiza meniului”, Vă invităm să studiați cu atenție materialele de curs și să parcurgeți exercițiile și quiz-ul de la finalul...
20 Comments
Buna seara! Daca apare ca nu am trecut acest modul, mai are rost sa trimit meniul?
Bună ziua!
Mulțumim pentru informațiile oferite.
Bună ziua!
Interesant.
Foarte, foarte, foarte interesant!!!
Bună seara!
Am întâmpinat dificultăți la unele exerciții (nu am putut să postez în timp util).
Am graficele făcute!
Ce ar putea face?
Vă mulțumesc!
Mulțumim pentru informațiile oferite.
Mai greu cu graficele! Va rugăm ajutați ne! Mulțumim! În rest totul ok!
Multumesc pentru materialele oferite! Voi folosi si cu alte ocazii si in alte activitati la clasa graficele dvs.
Buna ziua. Eu nu pot incarca pozele. Ma puteti ajuta?
Bună ziua! De ce apare ca nu am promovat acest curs? La început apărea promovat.
Și eu întâmpin aceeași problemă.
Buna ziua! Suntem intr-un proces de actualizare a platformei si facem ceva teste. Daca ati promovat cursul, nu este nicio problema ca apar ceva erori la vizualizare.
Bună ziua! Vă rog să remediați problema următaoare: când am terminat cele 3 cursuri, la finalul lunii octombrie toate erau promovate cu cel putin 85%, acum am alte procente mult mai mici. Au fost cursuri la care am participat cu drag, din care am învățat foarte multe și, sincer mi-aș dori să se remedieze problema. nu mai am timpul fizic necesar să le reiau de la capăt. Mulțumesc!
buna ziua! este o afisare eronata, dar nu afecteaza cu nimic, dumneavoastra deja ati terminat cursul si nu mai e nevoie sa depindeti de afisajul din platforma.
Am parcurs toate informatiile cu mult interes. O sansa extraordinara pentru toti cursantii. Va multumesc.
Bună ziua! Am încărcat deja de două ori portofoliul cerut, dar pe platformă nu apare…Ce să fac?Cum să procedez?
Bună ziua!
Am atașat portofoliul de 2 ori, nu am primit confirmare, am trimis și pe whatsapp. nu am primit.
iar la cursuri imi apare ca nu le am parcurs….desi mi a mai apărut prima dată si le am reluat , acum din nou.
Foarte interesant, mulțumesc!
Buna ziua!
Din greseala, am dat terminare curs, dar nu am incarcat portofoliul. Cum il voi incarca, dupa ce termin cursurile asincron? Va multumesc frumos!
Un curs plin de informații.